Het MD-101 certificaat is een geweldige manier om werkgevers te laten zien dat je over de vaardigheden en kennis beschikt die nodig zijn om Windows 10 apparaten in een zakelijke omgeving te beheren. In deze blogpost lopen we met je door alles wat je moet doen om je MD-101 certificaat te halen.
De eerste stap: Meld je aan voor Microsoft-account
De eerste stap is je aanmelden voor een Microsoft-account. Je kunt dit doen door naar www.microsoft.com te gaan en te klikken op de knop “Aanmelden” in de rechterbovenhoek. Als je je hebt aangemeld, klik je op het tabblad “Producten en Diensten” en vervolgens op “Certificeringen”
De tweede stap: Koop het examen
Vervolgens moet je het MD-101 examen van Microsoft kopen. Het examen kost ongeveer 165.-, en je kunt het kopen door op de knop “Examen kopen” te klikken. Als je het examen hebt gekocht, moet je een tijd en datum afspreken om het in een testcentrum af te leggen. Je kunt een examencentrum bij jou in de buurt vinden door te klikken op de link “Zoek een centrum”.
De derde stap: Studeer voor het examen
Als je eenmaal je examen hebt ingepland, is het tijd om te gaan studeren! Microsoft biedt allerlei studiemateriaal aan op hun website, dat je kunt openen door te klikken op het tabblad “Studiemateriaal”. We raden je ook aan een exemplaar van het Exam Ref MD-101 boek te kopen, dat je een uitgebreid overzicht geeft van alle onderwerpen van het examen. Heb je hulp nodig bij het studeren, dan zijn er partijen zoals: ICTZaakwaarnemer om je te helpen bij het behalen van het certificaat.
Conclusie
Het MD-101 certificaat is een geweldige manier om werkgevers te laten zien dat je over de vaardigheden en kennis beschikt die nodig zijn om Windows 10 apparaten in een zakelijke omgeving te beheren. Door de in deze blogpost beschreven stappen te volgen, ben je goed op weg om je MD-101 certificaat te halen. Dus waar wacht je nog op? Begin vandaag nog!